lørdag 18. august 2012

1 År som blogger




Bilde tatt i dag på en regnfyllt dag i vårt blomsterbedd.


I går var min 1 års dag som blogger :))))
En travel dag som var min fridag fra jobben og planleggingsdag i barnehagen.
Vi var en finfin samlet gjeng fra barnehagen som dro på Tysenfryd og badefryd 
som ligger på Vinterbro like utenfor Oslo.
Det var en super dag for barn og voksne med en solfyllt sommerdag,
 men også ganske slitsom da alle sovnet relativt tidlig i går kveld her i huset tjihi...


Bildet taler vel for seg hvor gøy de hadde det :)))


Dette året som blogger har jeg hatt til nå 22 028 sidevisninger på bloggen min.
287 innlegg, 250 kommentarer og 39 følgere på bloggen + 103 følgere på facebook siden min.
Jeg er såååå stolt :))))
Jeg er utrolig glad for at jeg kan være til inspirasjon for andre når det gjelder matoppskrifter for det meste, 
men også andre  innslag med hverdagslige ting osv.

Jeg har vært ganske så travel i det siste med full jobb, oppussing, trening
 og ikke minst jobben som 2 barns mor og frue.
Jeg er overhode ingen supermamma eller frue,
 jeg har bøyd meg i støvet for å leie inn vaskehjelp og spurt om 1 ekstra fridag annenhver uke.
Jeg syntes hverdagene kan være fryktelig slitsomme og treningen gjør nok mye for min ekstra energi og til å holde hodet klart....eller kanskje ikke...
Jeg sliter som småbarnsmødre flest og gjør så godt jeg kan for å holde humøret oppe.
Om man ikke er helt perfekt hele tiden så gjør ikke det noe, 
bare man kan føle seg vel mesteparten av tiden ihvertfall ;)
Jeg vil fortsatt blogge innimellom selv om det ikke blir like ofte som før.
Oppskrifter vil komme på løpende bånd ettersom jeg finner ut noe som smaker.
Oppskriftene mine er som oftest mine egne,
 og er de tatt fra andre kilder vil det stå skrevet under.
Bilder er også som oftest mine egne.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld og helg!

Klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar