søndag 2. desember 2012

1.Advent 2012




Tross sykdom i familien her i huset bortsett fra eldstemann på 3 1/2 år.....
 Tusen takk for god hjelp fra gode venner i går

I dag i har fått pyntet litt til advent.
Man har vel i grunnen ikke så mye valg når man har barn, 
for aller helst vil man jo ligge langflat ut i sengen å bare være slapp, å bli frisk.
Neida....med små tasser så må man opp uansett å finne på noe, 
så da ble det en tur ned i boden for å hente litt julepynt.
Inneaktiviteter kan by på en prøvelse med energinivået til gutta.
Jeg fikk heldigvis kjøpt en liten pepperkake deig på helsekosten i går,
  siden jeg ikke hadde rukket å lage selv.... 
Det er jo suverent at man får kjøpt pepperkakedeig uten, egg, melk og gluten,
 for jeg hadde jo lovet fra før til eldstemann å bake pepperkaker.
Jeg tror det værste er over nå og vi satser på
 at resten av førjulstiden blir fri for influensa og omgangssyken.
Jeg gleder meg fremover til kos med gutta mine, mere baking, pynting av pepperkakehus,
mere julepynt i stua og pakking av julegaver med herlige julesanger på høytaleren.

 Jeg ønsker alle en koselig 1. adventskveld 

























Klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar