torsdag 13. september 2012

Høst-stemning






Da har jeg hatt den tredje uken alene med mine 2 små bortsett fra i helgene.
Og...jeg kan vel med hånden på hjertet si at det går rimelig hektisk for seg på morgenen.
Egentlig syntes jeg det går uforskammet bra nå når jeg har fått inn rutinene.
Noen utfordringer med en meget bestemt 3 åring, men jeg er konsekvent og gir meg ikke....
Stort sett storkoser vi oss på ettermiddagene og ungene er i seng mellom 19-19.30 om kvelden.
Jeg synker godt ned i sofa´n med mac´en i fanget og "Gøy på landet" på tv.
Husbonden er nå på vei hjem med fly fra nord, hvor han har vært på jobb de siste dagene.
Jeg har langhelg og vinen er fyllt opp i glasset.
Høsten har kommet for fullt.... stemningen blir vel ikke bedre enn
 et godt glass vin, masse stearinlys som er tent på bordet og pledd i sofa´n.
Jeg har fri i morgen og langhelg, så jeg vil ønske alle sammen:

EN RIKTIG KOS KVELD OG HELG!


Klem fra Monica

1 kommentar:

  1. Så koselig blogg å komme over :) Her kommer jeg gjerne tilbake :) Kom gjerne på bloggbesøk hos meg også vis du vil :)
    Hilsen MONICA!
    www.monicasliv.com

    SvarSlett