søndag 29. juli 2012

Nike girl



På sommeren er det ikke alltid like lett å få tid til å trene hvis man skal rekke unna alt man må gjøre.
Helsestudio eller treningssenterene stenger som regel altfor tidlig for min del på sommeren.
Det er da det er utrolig deilig å ta på seg komfortabelt treningstøy og gode joggesko og komme seg ut i skogen :)





Jeg har laget min egen work out liste på spotify med det jeg syntes er knallbra musikk.
Fengende musikk gir meg masse energi.
Powerwalk i frisk luft og herlige omgivelser er som balsam for sjelen.






Dette er min form for meditasjon og jeg elsker naturen.
Tankene går sin egen vei og det går som regel den positive veien når jeg holder meg aktiv.
I kveld satt jeg i sofa´n etter å ha spist ferske reker som ble kjøpt på brygga i Drøbak mums mums :)))
Jeg sank lenger og lenger ned i sofa´n og veien var ikke lang til drømmeland.....




Jeg har hatt noen kvelder hvor jeg har sovnet på sofa´n altfor tidlig på kvelden,
etter at barna er lagt.
Det får jeg som oftest svi for et par dager etterpå, får ikke sove igjen på kvelden og super trøtt dagen etter.
Det er da min sunne fornuft slår til og jeg må bare sparke meg selv bak for å komme meg ut.
Det er så utrolig godt etterpå.
Nå er det på tide å ta seg en dusj og gå å legge seg til normal tid ;)




GOD NATT!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar