fredag 24. februar 2012

Solskinnsdag


Jeg var ute og gikk lang tur i går og solen skinner herlig varmt.
På med ullstrikk og solbriller :)

  I LOVE IT!!!

Jeg var ikke mye høy i hatten da jeg en smule uomtenksomt beveget meg inn på skogsstien, hvor jeg vanligvis pleier å gå. Det er mildt og litt sørpete så jeg tok på meg gummistøvler.
I skogen derimot er det ikke fullt like mye sørpe, men holke...
Behøver kansje ikke si så mye..... Bambi på isen, bare med barnevogn.
Jaja... tenkte jeg, det var for sent og snu og håpet at ingen så meg der jeg halte og dro meg frem med grener fra trær og busker.... Ekstrem sport og dagens utfordring.
Hihi...jeg ler i ettertid og kan se det for meg om jeg stod på sidelinjen ;)
Det var godt å komme seg på asfalten igjen, så vi kunne trille videre under normale forhold.
Lillegullet sov godt i vognen på trilleturen og jeg travet avgårde med musikk på ørene.
Jeg gikk 1 times tid for å treffe en kollega som også er i mammapermisjon med sin lille prinsesse.
Vi koset oss med god lunch, tittet i butikker og fikk med oss noen godbiter ;)

Litt vindusshopping



































Blomster i herlige vårfarger!



































1 kommentar:

  1. Hihi, syns jeg ser deg Monica!! Vi må ta en trilletur snart :)

    Klem

    SvarSlett