torsdag 23. februar 2012

Hobbyverksted - Slipp kreativiteten løs




Jeg tar vare på alt som er av knapper som følger med på nye klær, eller spretter de av på gamle klær.
Syskrinet mitt er ganske så fullt og nå syntes jeg det var på tide å finne de frem for å bruke de til noe.
Jeg har kjøpt inn litt sløyfebånd, hyssing og washi tape.
Jeg sitter med mitt lille verksted spredt godt utover spisebordet og utfolder kreativiteten min.
Jeg absolutt elsker å sitte å pusle med slike ting!
Det er ikke alltid jeg vet i utgangpunktet hva jeg skal lage og prøver meg frem.
Inspirasjon....hentes ofte fra naturen på alle mine trilleturer med minstemann, eller bilder i magasiner.  
Ideér kommer også bare jeg roter litt rundt i skapene eller kansje en tur nedi boden for å se hva jeg kan finne på å bruke. Gråpapir, muffinsformer, post-it lapper, tøy, garn, syltetøyglass.....you name it....






Resultat kommer senere ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar