torsdag 24. mai 2012

Sol og sommer






















Klarvær.  Gjelder for: kl 14–20
Klarvær.  Gjelder for: kl 14–20
Jeg vil bare sende en sommerhilsen til alle som følger meg på bloggen.
Jeg følger med på yr og facebook og ser at været er strålende hjemme i Norge.
Det unner jeg virkelig alle sammen :)))
I dag har storkosa oss ved bassenget her i Toscana,
mannen disket opp med middag fra grillen, salat og litt rosévin. 
Selv om alle tror at været har vært strålende hele tiden her...
så har så absolutt ikke vært knallvær hele tiden.
Vi har hatt mye regnvær, men den siste uken vi har her i Italia/Toscana er det meldt kjempebra.
Heldigvis, for når vi kommer hjem til Norge er det fullt kjør med fulltidsjobb,
 og jobben som småbarnsmor på alvor for meg også. 
Vi nyter den siste uken og det er helt uvirkelig at jeg har vært borte fra jobb i 1 1/2 år.
 Jeg gruer meg litt fordi jeg ikke får vært så mye sammen med Oliver og Nicolai,
 men på en måte skal det bli veldig deilig med normale rutiner også.


Dette bilde tok jeg under middagen ute i kveld.




♥ Kos dere med sol og sommer alle sammen 



Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar