onsdag 29. februar 2012

Vinneren av give away er:



Tusen takk for all respons jeg har fått på denne give awayen, og velkommen til alle nye følgere!!!
Det er kjempehyggelig å se hvor mange følgere jeg har fått den siste måneden, enten her eller via facebook. Mannen min er som vanlig den som trekker lapp når det er tid for trekning ;)
Og vinneren denne gangen er:





GRATULERER LENE ANETTE!

Disse kortene blir sendt til deg,
 så fort jeg får sendt adressen til cirkelinedesign.

Send meg adressen din på monica.kjonnerod@gmail.com

Klem fra Monica


For de som vil se på flere kort til alle anledningener..... 




Ha en fortsatt super skuddårsdag, og til alle jenter som har lyst til å gifte seg.....
I dag er dagen å fri på :)))
Det er snart 3 år siden jeg giftet meg og kansje neste skuddårsdag så frir jeg til mannen for et nytt bryllup i sydligere strøk hihi....da får jeg kansje brukt kjolen min en gang til også ;)

♥ ♥ ♥ 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar