onsdag 16. november 2011

Vinter dekorasjoner - Frost





             
                Jeg kaller disse dekorasjonene FROST, det var min inspirasjon for gårsdagen :)

I går var jeg ute på trilletur med lillegutt og det var nydelig frost på trærne, det så nesten litt spøkelseaktig ut. Naturen inspirerer meg mye i forhold til interiør, så jeg tittet opp i trærne for å se om jeg fant en fin kvist. Og det fant jeg :)
Dagen før var jeg på shopping med en kollega som også går hjemme i mammaperm, da kjøpte jeg noen englevinger på kremmerhuset og snøkrystaller på Åhléns. Resten hadde jeg ifra før, så jeg tittet i skapet og prøvde meg litt frem. Jeg kom frem til dette resultatet.






Jeg kjøpte et par nye ting som engelen og lykten på princess og en K på kremmerhuset. Resten hadde jeg ifra før her også. Fatet står alltid på kjøkkenet men jeg varierer innimellom.
Før dette hadde jeg krukker med pasta, ris, musli o.l
Men nå er det kaldt, mørkt og det nærmer seg advent med stormskritt. Jeg dekorerer med stearinlys og telys overalt i leiligheten. Det er kansje en smule juleaktig dette jeg viser frem her og kansje i tidligste laget, men jeg tenker som så at siden det ikke er rødt  så er det bare kos.






2 kommentarer:

  1. Flink og kreativ som alltid. Og samtidig så pusser hun opp badet, og har 2 små barn, egentlig 3 om man tar med far i huset. Og ikke minst blogger hun.. Snakker vi Super Woman.

    SvarSlett
  2. Jeg håper ikke alle oppfatter meg som Superwoman, for det er jeg langt ifra.
    Jeg elsker å holde på med puslerier rundt i huset, styre og ordne :)
    Det er avkobling for meg og når man går hjemme så trenger man jo litt annet å tenke på enn bare baby, barn, bleier og mat hehe...
    Men tusen takk for komplimentet, for jeg tar det som et kompliment :)))

    Monica

    SvarSlett