onsdag 23. november 2011

Advents dekorasjon






 Tidligere har jeg brukt små blanke glassstener, men adventstaken vår i år er inspirert av naturen. 




Den gamle kvisten jeg plukket selv begynte å henge litt, siden jeg ikke tørket den før jeg tok den i bruk. 
Jeg fikk kjøpt med en kjempefin hasselkvist i dag som jeg er veldig fornøyd med :)


Kubbelyset pyntet jeg med en engel og lykten har jeg laget selv. Syltetøyglass som er sprayet med frostmaling, limet på et glansbilde og brukte en gammel kleshenger som jeg bøyde til hank, og litt hyssing som jeg knyttet rundt. Kjempefin til telys!



2 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har ღ her la jeg meg til
    som følger... og flott dekorert til advent
    Syns det er så fint å bruke natur inne,
    med kongler, moser og kvister... Ønsker deg
    en fin 1. søndag i advent. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du liker bloggen min og la deg til som følger:)
    Siden jeg kun har blogget i kun 3 mnd. er jeg stadig under utforming og bevegelse. Oser av inspirasjon og kreativitet. Skal ta en nærmere titt på din blogg også Mette. Naturen inne er kjempekoselig! Du har fått 2 lodd i loddtrekningen min ;)

    Klem fra Monica

    SvarSlett