lørdag 1. oktober 2011

Ryddedag!


Det er fantastisk hvor deilig vær vi har fått her i Sør, til stor glede for alle store og små, yoohoo!!!!
Jeg har hatt 2 nydelige dager som jeg har brukt for det meste ute :) Gikk tur til manuellterapeuten med minstemann og tilbake igjen på torsdag, 1 time hver vei. Det var så varmt at jeg kokte på vei hjem. I går var det litt rydding og støvsuging i leiligheten og ut på tur igjen :) Tok en detour før vi hentet storebror i barnehagen.
I dag er far i huset hjemme og da er det ryddedag i kleshaugen til mor....UUuuuæææææ...HJELP!!!
Det er neimen meg ikke bare bare å rydde etter å ha endret kroppsfasong og klær i alle størrelser og varianter etter 2 svangerskap på 3 år. 
Vi skal til syden om 2 uker og da er det vel egentlig bare å pakke bort sommertøy i en koffert :))))))
Endelig skal jeg kunne finne igjen klærne mine som passer. Det har vært et kaos uten like i flere uker nå men nok er nok....
Bare å finne frem søplesekker og sortere hva som skal kastes og hva som går til frelsesarmeén.
Ammegensere og mammabukser  kan jeg sikkert få solgt for en grei pris, om det ikke er noen jeg kjenner som trenger dem i nærmeste fremtid hehe...



                                                    Ha en super dag folkens!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar