tirsdag 20. september 2011

Reisefeber



Sandy Bay Sunwing Resort




Vi er så utrolig heldige å få en 2 ukers tur til kypros i oktober av svigermor og svigerfar.
Kjenner at det skal bli helt vidunderlig etter en regnfull sommer.
Det er nesten som å vinne i Lotto :)))
For noen år siden ville jeg aldri drømt om å reise til slike resort som det her. Jeg har reist mye og alltid likt å reise dit hvor jeg helst kan unngå å møte altfor mange Svensker, Nordmenn og Briter.
Kunne liksom ikke se helt sjarmen med slike opplegg hvor alt er tilrettelagt for oss nordboere.
Jepp, jeg traff faktisk en nabo engang helt tilfeldig. Ikke for at det ikke var hyggelig for det var det for all del, vi hadde det veldig moro med akkurat det men........når jeg først reiser bort så er det kansje andre ting jeg vil oppleve.
Vanligvis er det nye impulser, nye mennesker , eksotisk mat, øde strender, regnskog osv. som fascinerer meg.
Akkurat nå for tiden er det barna mine som fascinerer meg mest....og jeg gleder meg veldig til å reise hit for å nyte livet.
Som 2 barnsmor med 2 gutter på under 3 år ser jeg absolutt fordeler med å reise på slike resorts.
I tillegg har vi med besteforeldre og kan få litt avlastning. Mannen min og jeg ser nok muligheten for å snike oss unna ved en anledning for å være kjærestepar :)))
Vi gleder oss masse og det skal bli deilig med sol, bading og avslapning. Her kan vi trene, gå på spa, få servert mat og kose oss ;)))
Det blir sikkert veldig kos for farmor og farfar å være sammen med gutta over 2 uker også.
Jeg googlet hotellkomplekset og fikk opp endel kommentarer fra turister som har vært der før, hvor alle nevner at det er barnevennlig og ideellt for småbarnsfamilier osv.
Nå er det bare nedtelling til midten av oktober yoohoo.....skal bli så deilig med sol :)


                                                                               Nissi Beach

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar