tirsdag 13. september 2011

Koser meg i eget selskap

I går var det mandag kveld og siden min mann og jeg er så utrolig heldige å ha fått inn en rytme med legging på begge gutta (enn så lenge), så kan vi planlegge kveldene våre.
Dessverre kom mannen min hjem med en fryktelig hodepine i går og sovnet på sofa´n. Han jobber mye for tiden, så kansje ikke så rart at han blir sliten og får vondt i hodet. Jeg vekket han etter en stund for å sende han i seng, før han sover lenge nok til å våkne med vondt nakke i tillegg til hodepine.
Da satt jeg der da...alene og det var veldig stille....
Høsten er tiden for mye tv titting, og alt av reality program og andre serier har startet opp igjen.

Jeg må si at mandager er nok min tv kveld og etter at barna har lagt seg så starter det med "Gøy på landet", det må jeg se hver dag. Deretter er det 71 grader nord, som igrunnen krasjer litt med ungkarskvinnen. Jeg zapper litt den siste halvtimen hehe...
Ungkarskvinnen må jeg få med meg....det er så mye drama og romantikk du kan få. I love it!!!
Siden jeg på kvelden ble sittende litt der alene, gjør jeg som vi ellers gjør.... tenner stearinlys. Det var igjen litt rødvin på ei flaske her fra helgen og tenkte... den kan jo ikke stå der å bli sur ;)
Jeg storkoser meg i eget selskap. Det er bare å krølle seg opp i sofakroken med et ullteppe, kose seg med rødvin og en real tv kveld.






                                            HA EN FORTSATT FIN UKE!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar