onsdag 17. august 2011

Enda en blogger :)



Jada, enda en ny blogger, hva er som er så spesielt med denne tenker sikkert noen, kult tenker andre osv.

I grunnen bryr jeg meg ikke så mye om akkurat det....så lenge du leser dette nå må jeg ha fanget noe av interresse, og da er jeg kjempe fornøyd ;)
Jeg kommer til å skrive om det som faller meg inn og her mangler det ihvertfall ikke på ideer fra min side.
Jeg har det siste året vært svært så aktiv på facebook....som mine venner har lagt merke til.
Det er mange av mine venner på facebook som har nevnt flere ganger at jeg burde starte en blogg :)
HER ER JEG!

Her skal jeg pøse på med noen av mine frustrasjoner, tanker, reiser, trening, kreativitet, mat, og gledelige innslag, og håper på tilbakemeldinger, positive som negative.
Jeg er ikke redd for en debatt så lenge man respekterer andres meninger og syn på livet.
Mennesker og livet er veldig interresant, men med det som skjedde i Oslo og på Utøya den 22 juli kan man jo spørre seg selv hva som får folk til å gjøre en slik handling uten anger.
Med det sagt så har jeg null respekt for personer som han.

Om meg selv kan jeg si at jeg ser på meg selv som en positiv person som står for rettferdighet. Det er kjempeviktig, og jeg blir lettere eller fly forbanna når jeg ser at noen blir urettferdig behandlet.
Livsnyter er det vel endel som vil kalle meg og det vil jeg skrive mere om senere ;)
Distre´vil mine nærmeste si hehe....jepp...skal si meg enig til tider...
Energisk....men fryktelig lat innimellom.
Her kan jeg ramse opp endel ting, men skal ikkje drege ut tia nå.....for alt dette vil komme frem i bloggen etterhvert.

Jeg gleder meg veldig og håper dere gjør det samme :)))

2 kommentarer:

  1. Önskar dig all lycka till med Bloggen din vännen! Jag följer dig gärna :) Du får förbereda dig på kommentarer ;)både när jag håller med och inte håller med dig om tankar, ting och tang :)

    SvarSlett
  2. Takk!!! Sååå bra...kommentarer er bra, så jeg kan vite om det jeg skriver er interessant eller ei ;) Men også synspunkter :)

    SvarSlett