mandag 9. april 2012

I Italia handler det om mat


Når man ferierer i Italia - Toscana...ja, da handler mye av tiden om mat.
Jeg har vært innom et par matforretninger og spesiellt den lille butikken på hjørnet.
Ahh....foccacia, oliven, deilige oster, lukten av ferske grønnsaker og kaffe.
Tomater er noe av det jeg setter stor pris på her. Jeg elsker tomater! Det lukter tomater og de er absolutt ikke like store eller ser likens ut alle sammen. Nope...her får du The Real Thing.
Det har blitt mye pasta, tomat og mozzarella salat de første dagene med hvitt brød. Lenge leve karbohydrater og mye energi hehe....men godt er det :) 
 Minstemann er frisk igjen, hurra! 
Det har vært knallvær og vi har vært ute i hele dag, deilig!!! 
 Nå venter vi bare på trillene til gutta som fortsatt ikke har dukket opp :(
Det blir lite utflukter uten triller og vi venter i spenning.....







Jeg gleder meg hver dag og for all den gode maten og vinen ;)




 Lillegutt har plukket blomster til mamma 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar