tirsdag 10. april 2012

En deilig smak av blomster i vakre Toscana


Jeg har forstått at det ikke er så bra vær hjemme på østlandet i Norge .
Håper det bedrer seg fort!

Jeg legger ved noen bilder og håper at de kan varme dere :)

De fleste bildene er tatt rundt på gården her, men sykkelen og hortensia´n er fra San Gimignano som vi besøkte i dag.
 Vi har fått låne barnevogn av huseieren og dermed dro vi på utflukt til denne sjarmerende byen,
 som har en gammel borg vi besøkte.
Mor fikk ødelagt solbrillene sine i dag ooops....(Ja, det var et uhell)
 så da måtte jeg jo skaffe meg et par nye hihi...
det ble et par nye Dolce & Gabbana :))))
Noen leker til gutta ble kjøpt inn, pluss litt mat og vin fra en sjarmerende butikk.
Det var her jeg tok bilde av sykkelen.










Chio!

2 kommentarer:

  1. Oi, så vakkert. Fine bilder! Dere får nyte dagene og kose dere masse! Klem

    SvarSlett
  2. Kjenner mer og mer at jeg kunne tenkt meg en tur jeg også. Det ser så vakkert ut og jeg skjønner at dere skal være der i 2 mnd. Da får man jo mye mer med seg :)

    Klemmer ifra fortsatt snøfylte Lofoten ;)

    SvarSlett