mandag 2. januar 2012

Nyttårsforsett - New years resolution


Dette er noe jeg og min mann må jobbe hardt for:

 GO TO SLEEP IN BED AT 11PM
EVERY NIGHT.

------------------------------------------------


Veldig mange har dette som nyttårsforsetter. Jeg vil ikke kalle dette nyttårsforsetter men heller en livsstil.
Det kan være fryktelig vanskelig å få til alt dette men det viktigste er i grunnen det øverste og nederste på denne listen, da har du kommet langt og resten blir mye enklere å få til.
Think positively - Be happy!



2 kommentarer:

  1. Helt enig. Jeg har noen få forsetter i år, noe jeg ikke pleier, men jeg skal se om jeg klarer det :) Komme inn i skikkelige rutiner og gå MASSE ned i vekt :)

    SvarSlett
  2. Kommer man inn i gode rutiner og lar det bli en vane så går man ned i vekt sakte men sikkert. Det beste er at det er da vekten holder seg nede også. Jeg ønsker deg lykke til! Jeg er i gang med trening og sunt kosthold, men man må jo unne seg litt godt innimellom ;)

    SvarSlett