tirsdag 1. januar 2013

Takk for det gamle!





GODT NYTT ÅR!



Jeg takker for det gamle året
 og jeg ønsker alle all lykke i dette nye året.



Mitt nyttårsforsett er å fortsette å komme igang med gode treningsrutiner :)

Jeg var flink på trening helt til jeg tok en operasjon jeg måtte ta i oktober, 
men nå er det bare å komme i gang igjen og jeg kjenner at jeg gleder meg allerede til min første økt i 2013 i morgen ;)
Jeg vil fortsette å komme med mine innslag med oppskrifter, interiør og feireturer....
Håper dere alle setter pris på innleggene mine og kom gjerne med noen kommentarer.
Det er veldig hyggelig med noen kommentarer nedenfor :)))
Jeg ser jo at det er mange besøk og det gjør meg stolt
 at det er så mange som vil bruke siden min og oppskriftene mine, hurra!!!




Foto jeg tok i romjulen


♥ All the best in the new year 

Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar