mandag 7. januar 2013

En deilig helg!



I går kom vi hjem fra en herlig helg på hytta i Telemark, det har vært så utrolig deilig :)
Maks heldige med været og jeg har fått mine første skiturer denne vinteren, endelig...etterlengtet.
Jeg gikk en dag med minstegullet i pulk alene og det var absolutt balsam for sjelen.
Andre dagen var hele familien på tur. 
Jeg er helt imponert over hvor langt disse små bena på eldstemann,
 (straks 4 år) orket å gå uten å klage.

En fantastisk helg med skiturer, graving i snøen, aking og grilling.



Her er noen bilder fra fjellturen



























Monica

2 kommentarer:

  1. Herlig! Og for noen fantastiske bilder du har tatt, Monica :) Flott her i Telemark vettu. Ser ut som dere har kost dere masse.

    Ha en flott start på den nye uka som kommer.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Eg har lagt meg til som følgjar :) har ein gut som ikkje tole melk, og egg, og ser du har kjekke oppskrifter som eg har lyst å prøva! Idag blir det cupcakes, men den fromasjkaka såg og spennade ut :)
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett