lørdag 19. mai 2012

Roma tur



Colosseum



Vi har hatt 2 flotte dager i Roma :)
En by med mye historie og vakre bygninger, statuer, fontener......
Fortausrestauranter, yrende folkeliv og mye som skjer.
 Kanskje det som skuffet meg mest, var altfor mange folk og
 rose selgere som ødela mye av sjarmen ved de spanske trappene.
Ellers koset vi oss veldig :)



Fontana di trevi

Oliver puttet en mynt i fontenen og la inn sitt ønske ;)


Vatikanen


En dyktig kar som tegner og maler flotte bilder.



Vi tok båten under broene, en kjempefin tur :)


Når man har med seg 2 smågutter på 1 og 3 år i en storby,
er det full konsentrasjon hele tiden.
Men jeg må få lov til å si at de begge var helt supre under hele turen.
Det ble jo tross alt mye inntrykk og sene kvelder.
Jeg har vært helt kaputt i hele dag og dagen har vært ganske slapp for oss alle.
Tror det blir en tidlig kveld etter middagen og et lite glass rødvin litt senere ;)



Monica


2 kommentarer:

  1. Så koselig! Må være en drøm å reise til Roma? :) Ser ut som om dere hadde en fin tur <3

    Klem

    SvarSlett
  2. Roma er bare nydelig! En av de flotteste byene jeg har vært i! Jeg skal definitivt tilbake!

    Kjempekoselig at du ble med på min giveaway! Lykke til med trekningen!

    Klem

    SvarSlett