fredag 6. april 2012

Papirlek og spill



 Vi pakker kofferten, rydder og gjør klart til å reise på den etterlengtede turen vår til Toscana. Imens vi rydder og pakker så fant vi en gammel flybillett som lillegutt har spart på. Vi har laget en frosk med krone. Spåen som sikkert de fleste av oss husker.
Gamle kunster ble trukket frem og jeg måtte ta en titt på you tube for å huske hvordan man laget disse froskene. Spåen husker jeg jo, de laget jeg mange av som barn. Vi farget og skrev forskjellige ting man skulle gjøre inne i spåen.
Se HER hvordan du bretter en frosk. Ta en titt på you tube for mange morsomme måter å brette papir på :)




Det blir lang og sen frokost ved spisebordet og her lærer lillegutt å spille backgammon, som er favoritten til mannen min og meg for tiden ;)


♥ HA EN FORTSATT GOD PÅSKE OG EN LAAANGFREDAG 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar