mandag 5. mars 2012

Søndags Omelett





Les dette høyt for deg selv

Frittata con 2 formaggi, chorizo ​​e pomodori al forno
Det ville de kalt denne omeletten i Italia, og klangen inne i hodet mitt får omeletten til å høres helt fantastisk ut :) 
Tortilla de patatas con chorizo​​, quesos y dos tomates asados
 Spansk, denne retten er laget med lidenskap.  
Omelette au chorizo​​, deux fromages et tomates au four
Alt høres godt ut bare man sier ting på fransk. 


Vi kan lage god mat i Norge også ;)


Omelett med 2 oster, chorizo og bakte tomater

Jeg fikk sove litt lenger enn vanlig i går, og det var utrolig deilig å våkne av seg selv.
Jeg var skrubbsulten og siden jeg ikke er noe typisk brødmenneske så rotet jeg litt rundt i kjøleskapet og laget en deilig omelett.
 Den var faktisk så god at jeg vil veldig gjerne dele min oppskrift.
En herlig blanding med litt Italiensk parmasan, spansk chorizo og fransk brie. 



Min søndags omelett





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar