tirsdag 6. mars 2012

Formiddagskos




Vi er jo så heldige å ha noen solfyllte dager for tiden, og jeg klør i fingrene etter å feie, rydde å gjøre i stand verandaen vår. Men jeg får vel vente til helgen for det er visst meldt litt snø denne uken. Imens... minstemann sover, drømmer jeg meg bort med en god kopp kaffe og interiørboken fra Home & Cottage som jeg fikk til jul. Mange flotte bilder og inspirasjon å snappe opp der, jeg tar den frem ved jevne mellomrom.
 Noen interiørblader blir det også. Jeg abonnerer på "Boligdrøm" som jeg fikk i posten her om dagen, og har ikke rukket å lese det enda ;) Nå skal jeg kose meg!


Ha en super dag 


1 kommentar:

  1. Kos deg vennen!! Her er det også hjemmedag, nå er det lille snuppa som er syk..

    Fikk du til det med bildene i bloggen?

    Klem

    SvarSlett