lørdag 24. mars 2012

My Book Book


I går kom mannen min hjem med en gave til seg selv og meg. En fiffig liten sak som er kjempefin å ha når man skal en liten tur ut. Ofte trenger jeg jo kun mobil og kort. Nøkler og lipgloss ligger som regel i jakkelommen. Som småbarnsmor er det svært sjeldent jeg går med veske, annet enn de få gangene jeg går ut på kvelden.
 Jeg er kjempefornøyd med min lille Book Book :)
Nå har vi hatt vår andre runde med sykdom og føler at det er greit for en stund nå. Jeg har beveget meg litt ut på verandaen og det er varmt, hjelpes... 41,5 grader i sola her. Nå ser vi lysere tider i møte folkens og vi må huske å stille klokken før vi legger oss i kveld/natt.



Klokken stilles 1 time frem i natt





2 kommentarer:

  1. Kjempekul book book. Ser nesten ut som om den er rappet i et antikvariat...Veldig stilig. Godt du minner om at klokka må stilles. Det hadde jeg faktisk glemt. God helg.:)

    SvarSlett
  2. Dammit, den der var stilig.. Hvor har mannen din fått tak i den der? *nysgjerrig*

    Nå er nå helgen over, men håper at dere blir rask frisk. Og ha ei flott uke, så langt dere kan

    Klemmer ifra Heidi

    SvarSlett