tirsdag 7. februar 2012

Give Away!



Jeg er så heldig å bli sponset av Inger Line som har sin butikk på nettbutikken Epla.
Hun lager de nydeligste kort og denne pakken inneholder:


         5 store gavelapper, 4 småkort og 2 store kort



For å bli med i trekningen av disse flotte kortene må du:

  • Bli følger på bloggen - 2 lodd
  • Bli følger på facebook siden min - HER - 2 lodd
  • Del linken på facebook siden din - 1 lodd
  • Del linken på bloggen din - 1 lodd   
Husk å skrive navnet ditt og hva du har gjort, enten her eller på facebook siden min :)
De som er følgere allerede får automatisk sine 2 lodd hvis du deler linken.

Trekning om 3 uker!

Besøk også nettbutikken til Inger Line på: cirkelinedesign.epla.no


6 kommentarer:

  1. Hei

    Jeg følger bloggen din både her og på facebook, har delt denne på facebook og på bloggen min

    Det blir vel 6 lodd, hvis jeg ikke regner mye feil


    Ha en fortsatt fin kveld

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Blir 5 lodd på meg , da jeg ikke har egen blogg enda å dele på :)

    Hilsen Anne Kari.
    annekariw@online.no

    SvarSlett
  3. Da blir det 6 lodd på meg. Fine give away du har :)
    Har også give away - så ta en titt innom :)

    Inger

    SvarSlett
  4. Hei igjen.
    Går ut fra at det er du som er Mon, og har vært innom med hyggelige kommentarer på bloggen min :)
    Når jeg går inn på Mon, så kommer jeg bare til en infoside. Legg en ny kommentar på give away siden min, og bekreft el. avkreft om du er Mon :)

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Inger

    SvarSlett
  5. Følger deg på fb og deler link.

    Lene Anette

    SvarSlett
  6. Jeg har likt facebook siden din (2 lodd) og delt linken på facebook (1 lodd).
    Så knall fin give away :)

    Ha en fin dag...

    Rebecca

    SvarSlett