torsdag 9. februar 2012

Friske farger






 Vi har som veldig mange andre slitt med syke barn de siste dagene. Det slår jo aldri feil at dette må skje når mannen i huset er bortreist med jobben. Men i skrivende stund så er han heldigvis på vei hjem og han er hjertlig velkommen hjem :)
I dag har jeg heldigvis fått hjelp til levering og henting i barnehagen siden eldstemann var frisk nok til å gå i barnehagen i dag. Minstemann derimot har vært veldig syk i dag med omgangssyken og jeg krysser fingrene for at han blir bedre snart.  
Svigermor kom innom med disse blomstene i kveld, da hun stakk innom for å hjelpe meg med å legge de små. Det var koselig å få blomster og jeg fant frem en potte som har plass til 3 små potteblomster.
Den er i grunnen ganske sommerlig og jeg syntes det passet utmerket akkurat nå og fant likegreit frem en søt liten sommerfugl som jeg stakk nedi.
Dette minner meg om vår og sommer og tiden går jo fort mot vår nå, lysere tider og friske farger :)))
Hurra!




1 kommentar: