søndag 23. desember 2012

Vi dekket bord til julemiddag i dag



I dag har vi hatt den første julemiddagen og dekket til bords tidlig.
Med stor familie og skilte foreldre må man jo fordele seg...
 Jeg liker og pynte bordet og på menyen i dag ble det servért lutefisk :)
Min mann var litt skeptisk siden han bare har smakt det en gang før og syntes det var ok i fjor.
I år syntes han det smakte mye bedre og min pappa var også veldig fornøyd med min lutefisk.
Det er første gang jeg lager i stand til lutefisk middag og enklere middag kan man vel neppe lage.
T.o.m aquavitten smakte godt i år, da vi serverte Gilde´s Juleaquavit og Juleøl etter eget valg.
Jeg velger ofte Munkholm Juløl med aquavit ;)

Her er noen bilder fra vårt bord i dag før maten ble servert,
 og glassene ble servert med hva man skulle ønske å drikke for store og små.
















Nå blir det en liten pause i sofakroken før jeg pynter klart til Julaftens bord.
Det er godt å ha alt klart så man kan kose seg foran tv med kveldens tv program,
man kan vel ikke gå glipp av "Grevinnen og Hovmesteren" hehe....

Ha en kos lille Julaften!

Juleklem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar