torsdag 30. august 2012

Hjemme med sykt barn





I dag må jeg være hjemme fra jobb med en febersyk liten gutt.
Det slår jo nesten aldri feil når mannen er bortreist denne uken med jobb....men men...
Det er vel ikke helt unormalt for en som begynte i barnehagen for 1 måned siden,
 ligger med 40 i feber nå :(
Jeg husker jo at  eldstemann var litt syk i begynnelsen han også,
 men imunnforsvaret til 3 åringen vår Oliver har styrket seg veldig :)))
Det er ikke ofte han er syk lengre, og blir han syk så går det veldig fort over.
I morges plasserte jeg begge gutta i søskenvognen og trillet opp i barnehagen med Oliver,
 mens Nicolai som nå har blitt 15 måneder ligger og sover i vognen 
(han sover enda, snart 4 timer siden). Blir nok mye soving i dag....
Mor fikk endelig spist seg en god frokost og det beste jeg kan få til frokost,
 er en skål med musli og masse god frisk frukt oppi, og en fersk kopp kaffe ved siden av.
Dagen blir nok brukt til å rydde i klærne til minsten som han har vokst ut av,
 rydde i papirene mine som jeg skulle ha gjort for lenge siden....
Godt å få gjort unna sånne ting.
Jeg håper lilleprinsen min blir fort frisk og jeg har benyttet sjansen til å få meg et par timer søvn.
Så da er det vel bare å sette i gang med litt rydding til knotten våkner.


Ha en finfin høstdag!


1 kommentar:

  1. Søvn er beste medisin! Skulle nok tatt meg selv i nakken og sovet litt menst prinsessa var i barnehagen...men..men... En ny dag i morgen - nye muligheter! :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett