torsdag 21. juni 2012

"Storbyferie" i egen by



Man trenger ikke alltid å reise så veldig langt....




Denne uken har vært litt tøff for store og små, spesiellt for minstemann som sliter veldig med å få jeksler. Det er helt umulig å få han til å sove på kvelden og det tar gjerne 1 1/2 time med gråt, før han sovner...for så å våkne igjen 1-2 ganger på natten med skrik i 1-2 timer. Slitsomt med lite søvn for mor og far.
Han er som sin storebror og blir kjempedårlig for hver tann som kommer, jekslene er værst og knotten får både feber og oppkast.
Etter 1 uke med lite søvn og full jobb, så lengter jeg frem til helgen ;)
Vi har nemlig planlagt å bruke opp noen bonuspoeng min mann har spart opp på jobb.
Farmor og farfar flytter inn i helgen.
Vi skal på kjæresteferie i egen by og legger oss inn på hotell i Oslo.


Vi feirer 3 års bryllypsdag 23 juni

Til jul ga jeg min mann et gavekort på vinkurs for to personer.
Som småbarnsforeldre er det veldig hyggelig å gjøre noe sammen,
og alenetid bare oss to skjer ikke veldig ofte lengre.
Fredag skal gavekortet benyttes og vi skal på champagnekurs på Grand Hotel.
Lørdag har vi bestillt billetter til stand up på Latter.
Ellers skal vi bare kose oss å få maten servert på fin restaurant,
sove lenge..............frokost på sengen ;)

Vi gleder oss og jeg håper lillegullet føler seg bedre snart.


Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar