søndag 6. mai 2012

En sliten mor........





Jeg er overhode ingen supermamma som har så mye energi at jeg aldri blir sliten, dessverre...
I går var ettermiddagen alt galt for barna, de var slitne og trøtte.
Det opplever vi jo alle innimellom, mye inntrykk og andre rutiner.
 Oliver har nesten sluttet å sove på dagen,
 og det er vanskelig å styre hva som er nok søvn for han.
Nicolai sover ikke så lenge på dagen han heller.
Til tross for det så sover de jo hele natten :)
Noen ganger blir vi fryktelig slitne og man glemmer fort å ta en pause.
Vi er ute omtrent hele tiden og får mye frisk luft med lek og moro.

Jeg var helt utslitt selv i går og duppet av mens gutta så litt på "Brannmann Sam",
  husbonden spilte spill på iphone.

Rett etter at barna hadde badet og blitt lagt,
 ble jeg rett og slett sendt opp på badet av mannen, for å tappe vann i badekaret.
Ahhh....jeg tok med meg et "Bolig Drøm" som jeg hadde tatt det med hjemmefra
og fortsatt ikke hadde fått lest interiørbladet mitt.
Litt etter kom den snille mannen min med et glass champagne.
Gud, så deilig det var....hvorfor har jeg ikke gjort det her oftere???
Vi har jo ikke badekar hjemme, og må nyte det nå :)



Henrik som er fotograf her og tok et bilde av meg,
hvor jeg nyter stillheten.....


I dag fikk jeg sove lenge og frokosten ble inntatt for 1 time siden.
Minsten sover nå mens Oliver og pappa´n er ute og slukker branner,
 altså...de leker Brannmann Sam ;)

Vi gleder oss veldig til i morgen, da får vi besøk av en italiensk kokk 
som skal lære oss om det italienske og spesiellt om maten i Toscana.
Det blir kokkekurs og full middag, og jeg skal lage pasta selv hihi...



 Monica


1 kommentar:

  1. Så moro å få oppleve alt du får nå. Kom gjerne med tips om hvordan dere har fått dette til. Med tanke på leie av hus? Eiger dere kanskje? Fri fra jobb osv.
    Ha en fin kveld!!!

    SvarSlett