torsdag 3. mai 2012

Eksklusiv Shopping....



I går var det gutta´s tur til å shoppe i Firenze.
Smågutta fikk seg sko og piqué trøyer fra Polo Ralph Lauren, 
 mannen fikk seg solbriller fra Louis Vuitton.
Man får flotte klær, sko og accessories til en ganske mye rimeligere pris
  i Italia, enn hjemme i Norge.
Jeg drømmet meg bort i ekslusive forretninger innimellom gutta´s shopping runde, 
så ble det med vindus shopping igjen hehe...
Hva syntes du om disse skoene fra 8 - 10 000 kroner?

♥ I LOVE SHOES 





 Nydelig kjole 




Jeg skal shoppe litt senere i dag og vet nøyaktig hva jeg skal ha.
Siden jeg kjøpte meg en designerkjole og prøvde sko i samme forretningen, 
har jeg drømt om de skoene..................
Jeg tittet på sko i Firenze i går og fant fort ut at
 det var nøyaktig de skoene jeg vil ha.
Jeg gleder meg...... og bilde kommer av både kjole og sko etterhvert.



Ha en strålende dag!




2 kommentarer:

  1. Så lekre ting du har kjøpt deg!! Høres ut som dere koooser dere. På Lanhus er det fiiint vær for tiden, så vi nyter mens vi kan.

    Håper vi får til å møtes i firenze når vi kommer med cruisebåten :)

    Klem

    SvarSlett
  2. En fryd for øyet! :-) Lykke til med shoppingen!
    Ha en flotters dag!

    SvarSlett