søndag 1. april 2012

Egget har klekket

 Kylling laget av Oliver

Vi har ikke pyntet mye til påske i år bortsett fra vår hjemmelagede pynt.
Påskeegget ble fyllt med masse godt allerede i går. 
Vi har noen favoritter og jeg kommer ikke bortifra det som kaltes kolibriegg en gang fra Freia. Marsipanegg med sjokoladetrekk og farget kakekrymmel.
3-åringen elsker  påskeskum.
 Jeg så på nyhetene på fredag og der var det et innslag fra Pascal konditori. Jeg tror vi blir nødt til å ta turen innom et av deres konditori en av dagene til uken. Mørk sjokolade er noe av det beste jeg vet Mmmmm.....




Er det noen som har blitt lurt i dag da?
Pappa´n i huset her fikk sove litt ekstra i morges,
imens la Oliver og jeg en liten plan om å lure han.
Han gikk rett på og våknet fort med store intense øyne da vi løp innpå soverommet og ropte at det var lekkasje på kjøkkenet, og vannet fløyt utover hele gulvet...hihi...litt slemt men...det var jo litt gøy da ;)
Nå er det straks klart for å komme seg ut i solen og ut på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar