torsdag 29. mars 2012

Mitt Toscana


Montaione



Nedtellingen har startet og jeg gleder meg som et barn....
Dette har sikkert mange forstått siden jeg har nevnt dette noen ganger nå.
 Jeg vil ikke gni det inn, men det er fryktelig vanskelig å ikke vise sin glede. 
Huset er jo ikke vårt, vi leier det i 2 måneder
 og da kan man jo kalle det sitt i den tiden ;)
Jeg deler gjerne noen flotte bilder fra huset og området hvor vi skal bo.
 Montaione ligger i Toscana et sted mellom Firenze og Pisa´.





Her kan ungene boltre seg så mye de vil og bade i bassenget omtrent dagen lang.
Med en fin lekeplass for barn og stort inngjerdet område,
 så kan man føle seg relativt trygg her.
Noen forhåndregler må man jo ta når man har småtasser
 som vil snuse på alt som er nytt, men det vil nok vi voksne også hihi... 
Vi leier bil og kan farte litt rundt for å se på sjarmerende steder i nærheten.
 Luca har jeg hørt er veldig koselig.



Mitt mål med dette lange oppholdet er også å sjekke ut et matlagingskurs for å lære litt mere om det italienske kjøkken, mat og vin.
 Mannen min spanderer gladelig et kurs på meg,
 i håp om en gastronomisk opplevelse på kjøkkenet hehe... 
Mat og vin er jo noe av det man forbinder med Italia, og jeg elsker å lage mat.

Vino - Olive - Cappuccino - Pasta - Pizza



Jeg tror ikke det blir helt feil å våkne til denne utsikten hver morgen.
 Kjenne ro og frisk luft sige innover i sjela.


PS: Hvis noen har vært i området her før så tar jeg mer enn gjerne imot tips til utflukter osv.


Buona giornata!
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar