lørdag 10. mars 2012

Lørdagskos


Lørdagen starter alltid med en tur på svømming med småprinsene vår.
Det er kjempekos å ha én fast aktivitet i uken som vi gjør sammen  
Etter svømmingen i dag gikk vi på café for å spise lunch med ei god venninne av meg og hennes lille prins. Vi shoppet inn litt mat og det er faktisk vår kresne 3 åring som har valgt hva som skal stå på menyen i kveld, hurra!!! Det blir sushi, jeg elsker sushi 
Vi skal lage selv i dag og Oliver skal selvfølgelig få være med.
Hans favoritt er ris med salmalaks og masse lakserogn på. 
Jeg er kjempeglad for at han har fått smaken på dette 
Jeg og mannen min skal senere etter at barna har lagt seg plante oss foran tv for å se "Hver gang vi møtes".  
Det er bare 1 måned igjen før avreisen går til Italia for å være der i 2 måneder, og vi gleder oss veldig. Derfor har vi kjøpt inn litt Italienske smaker av vin som skal nytes i kveld :)




























Ha en fortsatt kos lørdag   


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar