tirsdag 13. mars 2012

Høyt på ønskelisten!










Et kamera som er anbefalt i 2012 

Kamera som ble produsert i Japan i 1974








Jeg trenger et nytt speilreflekskamera og det finnes mye å velge i.....
Jeg har hittil lånt mamma sitt canonkamera som jeg har vært veldig fornøyd med. Hun skulle avgårde til Portugal på kunstmaler seminar, da måtte hun ta det med seg på turen.
Det er jo i grunnen på tide å skaffe seg sitt eget speilrafleks kamera med linse.
For tiden bruker jeg kamera på min iphone4s og bildene er ikke så aller verst men....
Zoom og fokus er det heller dårlig med. 
Jeg elsker å ta bilder og har lært mye det siste året. Jeg kan vel si at jeg fortsatt er ganske fersk på området, men....jeg øver og øver.......

Canon eller Nikon???


Det finnes jo så mange forskjellige modeller der også.......




Hvis noen har erfaringer med forskjellige kamera, så tar jeg gladelig imot forslag :)))


Takk for hyggelige kommentarer på mine tidligere innlegg, jeg setter stor pris på alle kommentarer :)


Klarvær         Monica     Klarvær



2 kommentarer:

  1. Oi, det var et vanskelig valg. Det er så mye forskjellig info og mange ulike tester på nettet... Jeg bruker Canon Ixus kompaktkamera og er fornøyd med det. Håper du finner det rette som passer for deg. Klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Hei

    Lykke til med valget:) Jeg har Canon EOS 600D er veldig fornøyd med det:)

    God helg

    Klem Janne

    SvarSlett