torsdag 1. desember 2011

Ønskeliste til Jul - Hva ønsker du deg?




Det jeg ønsker meg mest av alt...det har jeg allerede. Jeg har en superduper familie, et koselig hjem og vi er friske og raske.
Men det er jo alltid ting vi kan ønske oss allikevel som er litt luksus og kos. Vi jenter spesiellt............ elsker å pynte oss, å pynte i hjemmet.

Her er min ønskeliste:

                                                                     INTERIØR


Skeidar


Lexington

SKO




JAKKEN


Parajumpers











                               

                                          KOSMETIKK
        
























Ellers ønsker jeg meg en personlig trener som kunne backe meg opp til å virkelig komme i form.
Et ost og vinkurs hadde vært midt i blinken ;)

Mamma sa alltid: Det er lov å ønske seg, for det er gratis. 
Det er akkurat det jeg gjør her, og kansje ligger ihvertfall 1 av tingene under juletreet i år ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar