torsdag 17. november 2011

Carola fan







Jeg satt i formiddag med kaffen min og lillegutten hadde akkurat sovnet i vognen sin ute på balkongen. I dag brukte jeg tiden til rengjøring og rydding, men man må jo ha musikk til arbeide :)
Jeg gikk inn på spotify og fant frem Carola. Jaaaaa.... Jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg var en av Carola`s aller største fan når jeg var liten og fortsatt er en veldig stor fan.
Jeg tapetserte veggene med Carola posters og hadde egen utklippsbok med bilder av henne. Jeg sto foran speilen og brukte hårbørsten mens jeg sang sangene hennes, og kan de fortsatt  utenat ;)
Hun er en fantastisk dame med en stor stemme.
Jeg var den som stod helt fremme ved scenen når hun hadde konsert på Momarkedet i Mysen i 1983.
Se klippet fra konserten på linken under, jeg var en av de som står foran og strekker mine armer så langt jeg klarer :)))
Jeg var 11 år den gangen hehe....mimre mimre....


Det skulle gå 28 år til neste gang jeg kom meg på konsert med Carola, jeg fikk dratt med meg mannen på julekonserten hennes i fjor ;)

I dag var det mimring på høyt plan. Jeg glemmer aldri når jeg klippet ut dette bilde for å ha med til frisøren. Jeg ville ha samme frisyre! Og det fikk jeg....om jeg syntes jeg var fin...jeps!



Tidenes favoritt må være " Säg mig var du står"





En annen favoritt i senere tid er "Himlen i min famn"
For en vakker sang!!!





Vanskelig nesten å bestemme seg for hvilken låter som er best med Carola, for hun har jo så utrolig mange gode låter med bra tekster.
Steg for Steg må kansje være favoritt albumet mitt :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar