torsdag 15. september 2011

Dancing with my baby






       Minsten har akkurat blitt 4 mnd. og er på vei til å snu seg rundt....han klarer det nesten....








Jeg kom halvveis i storrengjøringen min i dag da lillegutt mistet tålmodigheten....han blir lettere irritert over at han ikke får til den siste lille biten med å snu seg rundt.
I tillegg tror jeg han begynner å få tenner. Han kunne ikke fått neven lenger inn i munnen tror jeg og knager noe fryktelig.


Så da måtte jeg ta meg en pause fra vasking.... vi synger "Oppe på fjellet" som er en kjempehit, han ler like godt hver gang.




      Etterpå danset vi til Vi elsker musikk på The Voice.

                                                                              Vi koser oss!
























I morgen skal vi på 4 mnd. barseltreff. Vi har ikke veid og målt siden 3 mnd. kontrollen så det blir spennende.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar